Збита ситуація: досягла мети- робота нібито завершена - а що далі? А далі купа нових мет, які відкладалися, бо активно досягалася "найметніша" мета...
Учитель МАЄ (нащось) атестуватися! Атестуюся... Вибрала своє "треба" - надрукувати навчально-методичний посібник "Синтаксис складного речення".
Відкладала роботу до січня 2015, бо певна була, що основне уже напрацьовано: презентації до зазначеної теми назбирані - їх лише трохи підредагувати, і посібник готовий!
Ага. Ага? Ага= та де там!!! Довелося 2 місяці ЦІКАВО, НАПРУЖЕНО, КАРДИНАЛЬНО, НЕДОСПАНО попрацювати - переробляла, викидала, додавала, вигадувала, адаптовувала, сумнівалася, плакала, розчаровувалася, іронізувала, обурювалася, дивувалася, сподівалася, нервувалася - витворила!!! Недосконало, але з почуттями... Не стільки науково,скільки пізнавально... Не зовсім системно, але барвисто... Сподіваюся, хоч комусь цікаво.
У чому суть? Мова йде про спільну роботу вчителя та учнів старших класів.
За підсумками
повторення зазначеної граматичної теми учні 11-х ( 7-их гімназійних) класів
отримують звичне на сьогодні завдання створити мультимедійну презентацію
зі 6-10 слайдів. Здавалось би, у чім
сенс, якщо Інтернет люб’язно надає
послуги і щодо теорії , і щодо готовеньких прикладів? А ні, не так усе просто,
позаяк обов'язковою умовою щодо ілюстративного наповнення було і
залишається використання так званої лексичної теми, вибір якої абсолютно довільний , часто
несподіваний, інколи малоприйнятний, зрідка “легкодоступний”, однак
не обмежується жодним із чинників, окрім морального.
Інтернет-контент використано виключно з освітньою метою.
Дещо надмірна кількість і строкатість тематичних зображень
та анімаційних елементів є виявом індивідуальності кожного з авторів і
виправдовується додатковою можливістю доповнити й урізноманітнити завдання.
Навчально-методичний посібник «Синтаксис складного речення», окрім друкованого варіанту, містить додаток-диск із готовими презентаціями
і може використовуватися як унаочнення
до подання нової теми чи рефлексії на уроках синтаксису в 9 класі, як
дидактичний та роздавальний матеріал в 11 класі, як основа для домашніх завдань
чи зразок для тематичної атестації або додаткової творчої роботи.
"Синтаксис..." - наслідок зосередженої творчості, напівнаукової діяльності, делікатної критики, безоплатної допомоги!
"Синтаксис..." - наслідок зосередженої творчості, напівнаукової діяльності, делікатної критики, безоплатної допомоги!
Учора везла "результат"=посібник до ... місця призначення, жила думкою "віддати і забути"!
Віддала! Швидко, аж зашвидко! І посібник, і почуття, й емоції, і сили, і душу - витисла останні краплини... пасти з тюбика. Додому повернулася... порожня! Забула...ся.
Сьогодні згадала...ся. І повернулася до... хатніх проблемочок, до спілкування з рідними і друзями, до телевізора і соцмереж, до війни з весною, до молитви і планів на... сьогодні - до життя!
Немає коментарів:
Дописати коментар