понеділок, 5 травня 2014 р.

Googl-cервіси...навівають

                            Googl-cервіси ...позаду, зараз і попереду...навівають  
   Отримала сертифікат + добре слово - оце й тримаю біля себе. 
 Вперше відчула смак у словах П.Тичини : "Гаї шумлять - я слухаю. Хмарки біжать - милуюся. Милуюся-дивуюся, чого душі моїй так весело..." 
   Ні-ні, не смак, а ...запах? Може, дотик? Все значно простіше...
   Їду нині  поїздом Львів-Трускавець до Стрия - додому. Гаїв не чую, але таке бачу! Хмарки біжать!!! Уявляєте? Власне , це я біжу ... поїздом , а вони завмерли, як на картині, як на малюнку, як у мультику :) Колись я такі хвильки на морі бачила - з білиим гребінцями. А тепе от хмарки...
  І душі моїй так весело ! Тобто елегійно, спокійно, дитинно - до сліз розчулилася... Може, й старію... Але якщо старість - це тішитися тому , що хмарки біжать, то вона геть  і аніскілечки не страшна:)
   Хотіла сфотографувати , проте вікно вагона було брудненьке:(  Але я зовсім того й ...не помітила. А знаєте чому? Бо вкотре відчула смак у словах ! 
   От люблю слова, хмарки, гаї і... мову:) - усе красиве ...
Навіть гімназійне подвір'я :)


Немає коментарів: